kolmapäev, 24. september 2014

Kodukontori eelised

Uni läks ära kella 6 paiku ja töö algas 9, seega lausa 3h vaba aega :)
Tegin valmis kiire taigna lõunaks, plaanis oli küpsetada strombolit.

Minu oma tuli selline. Sisse läksid paprikasalaami, juust, sibul, küüslauk, tomat. Taigen oli lihtne pitsataigen veest, jahust, õlist, soolast, pärmist.
Ideid strombolide kohta leiab hulgaliselt Pinterestist ja reeglina tehakse sinna vist pigem saiataigen aga mul läks seekord niiviisi.

Lisaks puhastasin ära ja lükkasin ahju küpsema pinutäie tomateid.
Plaan oli neid küpsetada vaiksel kuumusel ca 4 tundi.


Lõunapausiks olid tomatid parajad püreestamiseks ning paari minutiga viskasin segu purki.
Teate, see on nii hea, et ma pean kohe jagama paika, kust ma ise idee leidsin. Vaadake siia :)

Möks tuli kordades parema maitsega kui need klassikalised sibulaga hoidised, mida ma tavaliselt "oinahirmu" nime all olen teinud.

Kiirelt läks ahju ka õuna-kõrvitsasai, et oleks õhtul külla minnes midagi kaasa haarata.
Ja saigi mu lõunapaus läbi :)

Kirjutamiseni! Ja kui te kodustesse tomatitesse upute, proovige neid ahjus. No on hea!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar